با لبخند وارد شو...
باحال ... باحال ...

... تو رو جون خودت نظر یادت نره ...

سلام میکنم خدمت تمام دوستای گلم که منو لایق دونستن و اومدن تا یه سری بم بزنن ...  اولا بگم که به خدا من قصد توهین به هیچ کس رو تو این وبلاگ ندارم و از نظر من هرکس عقاید خواص خودشو داره و عقاید دیگران به من و شما ربطی نداره ... البته درسته که من دخترم و از دخترا هم همیشه طرفداری میکنم اما خواهشمندم شوخی هایی که میکنم به هیچ کسی بر نخوره ... دوما من عاشق پرسپولیسم و متاسفم که تو این بازی آخری پیروزی پیروز نشد هر چند بازنده هم نشد . دیگــــــــــه یکی از اعضای همیشگی باشگاه پروازم هستم ... آها اینو یادم رفت بگم که تو دبیرستان فرزانگانم درس میخونم ( نه نه ! اشتباه نکنید خرخون نیستم ، شانسی قبول شدم ) ... بازم تشکر میکنم که اومدین تا این مطالب رو مطالعه کنید امیدوارم لذت ببرید و همیشه یه لبخند هر چند کوچولو رو لباتون نشسته باشه...

 

سال نو مبارک

happy new year



نظرات شما عزیزان:

aysan
ساعت20:51---29 اسفند 1391
سیلووووووووووووووووم..
خوفی دوسکه من؟
قدیمیا میگن وقتی بهار داره میاد باید از چند روز قبل گل رو خبر کرد می خواستم خبرت کنم بهار داره میاد
پیشاپیش بهار قشنگت مبارک بهترینارو واست آرزو می کنم عسیسم


nimas
ساعت20:39---8 اسفند 1391
تو از مهسا نامردتر ....هنوز منو لینک نکردی....پاسخ:بابا روتو برم

مهسا
ساعت10:27---3 اسفند 1391
خوبی منم خوبم

nimas
ساعت20:02---29 بهمن 1391
نامرد منو بلینک...
پاسخ:باشه عزیزم چرا فحش میدی


nimas
ساعت19:43---29 بهمن 1391
متقلب........خودت میدونی چرا....!!!
پاسخ:هیچم قالبامون شبیه نیست هیچم متقلب نیستم


...
ساعت19:41---21 بهمن 1391
وب خوبی داری ... قالبتم قشنگه ... اما مطالبت خیلی کمه

Aysan
ساعت11:43---18 بهمن 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااام.
پاسخ:علیک سلااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااام


sara H2
ساعت20:23---12 بهمن 1391
سلام گلم ...
وبت خیلی نایسهـ ..
بهـ منم سر بزن ..
من لینکت میکنمـ .!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 1 فروردين 1398برچسب:,ساعت 14:59 توسط آتوسا|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت